“Can't read my, can't read my
No, he can't read my poker face
(She's got me like nobody)
Can't read my, can't read my
No, he can't read my poker face
(She's got me like nobody)

היינו חייבות להתייחס לזמרת ליידי גאגא שכתבה את השיר "פוקר פייס".
הרבה אנשים חושבים שמדובר  בשיר על פוקר, יש לזה גם סיבה. המילה פוקר חוזרת על עצמה ובקליפ עצמו אנחנו נראה את ליידי גאגא משחקת את המשחק. אבל למען האמת, למי שעוקבת אחרי הזמרת יודעת שמדובר באישה מורכבת ואמיצה. לאורך כל הקליפ קשה שלא להבחין במיניות, אפשר לראות זאת גם במילים. ליידי גאגא במהלך ריאיון סיפרה שהשיר הוא על הסתרת רגשות. הזמרת שסיפרה שהיא נמשכת לא רק לגברים אלא גם לנשים. השיר בעצם מדבר על יצירת "פוקר פייס" פנים שמסתירות רגש וסוד. הסוד של ליידי גאגא שלא העזה בעבר לספר מדבר על המשיכה לנשים . היא סיפרה שבזמן ששכבה עם בן הזוג הקודם שלה היא הייתה חושבת על נשים. בגלל חוסר ביטחון היא לא הרגישה נכון לספר זאת עד לשיר הזה.
המונח פני פוקר לא בהכרח מתייחס לפרצוף שלה, שכן היא ציינה בריאיון לרולינג סטון שזה "פני הפוקר של הפוסי שלי. השיר 'פוקר פייס' הוא על לעשות פני פוקר עם המיניות שלך. כשהייתי עושה אהבה עם האקס שלי נהגתי לחשוב על נשים לפעמים. למעשה מעולם לא סיפרתי לו, אבל אני בטוחה שהוא יודע עכשיו"

ככל שאני מתרגלת יותר את המשחק הפוקר אני מבינה שצמד המילים "פוקר פייס" הוא יותר מלא להביע רגשות בפנים. גם שחקניות פוקר מקצועיות שמגיעות עם משקפי שמש, כובע וקפוצ'ון רחב מגלות רגשות כשהן מסתירות את הפה שלהן עם הידיים, כשהן נשענות, כשהן מראות היסוס כשהתור מגיע אליהן, כשהן נוטות לדבר לאורך כל המשחק ואז כשהן מקבלות קלפים טובים משתתקות. יש כל כך הרבה דרכים לגלות על אנשים את מה שהם חושבים.

שליטה ב"poker face" זה דבר כל כך חשוב, יצא לי להגיע למקום ולעשות מולו משא ומתן על המחיר. ראיתי בדרך שהמוכר מדבר ומתנהג שהוא תקוע עם הסחורה הרבה זמן. ראיתי בו משהו נואש ולכן ידעתי שאצליח להגיע למחיר נמוך יותר. יצא לי למכור בעבר אופניים שהיו ברשותי, האדם שמולי ניסה להוריד אותי במחיר מצד אחד ומצד שני התקשר כל רגע בניסיון לשכנע אותי. "פוקר פייס" זה יותר מפרצוף, זה דרך חיים ושליטה ברגשות שלנו.

https://www.youtube.com/watch?v=fV1yL2UTnIQ

 058-761-4448
anat_ladies@poqer.co.il
ראול ולנברג 14, ת"א
הסדנא 13, רעננה

דברי איתנו