דייט ראשון, שניאנשים שבדרך כלל הגיעו למען מטרה משותפת והיא להכיר אחת את השני ולראות האם באמת יש לאן להתקדם.

הרבה פעמים אנחנו פשוט בוחנות את הדברים הלא נכונים. אני זוכרת שנפל לי האסימון שפוקר יכול להיות רעיון מעולה לדייט ראשון, הגעתי לטורניר והיה שם שחקן פוקר שהתחיל איתי, הוא התיישב מולי בשולחן והיה קשר עין מאוד חזק בינינו, אפשר היה להרגיש את הקליק שנוצר. ואז התחיל המשחק ולאט לאט התחלתי לאסוף עוד ועוד ז'יטונים, למרות העובדה שהובלתי הוא טרח להסביר לי היכן אני טועה. הערה שחזרה על עצמה שוב ושוב זה ש"את נכנסת עם קלפים חלשים" כשהוא נכנס עם אותם הקלפים!!!

זה מזכיר את המקרה של קאסי ג'ונסטון, ששימשה בעברה כעורכת במספר מגזינים טכנולוגיים וכיום עורכת ב"ניו יורק טיימס", היא העלתה לטוויטר שלה קישור למאמר והוסיפה משפט על תוכנו. תוך מספר רגעים מישהו כתב לה: "תקראי את כל המאמר", ועוד הוסיף להסביר לה מה במאמר היא לא הבינה כמו שצריך. קאסי השיבה בקצרה, "אני כתבתי את המאמר".

לאחרונה גילינו שיש מילה חדשה המתארת את המקרים הללו: Mansplaining או "הסגברה" בעברית, מונח שהוטבע ב-2008 המתייחס לנטייה של גברים להסביר לנשים באופן מתנשא משהו שהן כבר יודעות, מתוך הנחה שההבנה שלהן בנושא פחותה משלהם בגלל שהן נשים.

לבסוף לקחתי גם את הז'יטונים שלו, ראיתי כמה שהפריע לו להפסיד לי – אישה. מאותו רגע, הוא היה פשוט מגעיל אלי וכל סיכוי להחלפת טלפונים ירד.

ואז נפל לי האסימון, במשחק שבו יש כל כך הרבה רגשות מעורבים, זה פשוט דרך טובה לבחון בני אדם, במקרה הזה פוטנציאל לדייט שאבד.

במהלך לחץ או רגשות כאלה ואחרים שפוקר מביא איתו, יוצאים הרבה צדדים "אפלים". כנראה שאם היינו בדייט רגיל הייתי חושבת שהוא בחור מקסים, כי הרושם הראשוני שלי עליו היה חיובי. יכולתי לבזבז זמן ולהיפגש איתו לעוד דייטים, אבל מה שקרה בשולחן לגמרי חסך ממני את הפגישות, את הציפייה ואת הבזבוז זמן.

חסכתי זמן ואנרגיות – להפנות למישהו שבאמת שווה את זה. אני לא יודעת מה איתכן, אני חושבת שדייט במשחק פוקר ואפילו משחק השחמט, אחד על אחד יכול להיות דבר מועיל מאוד. אתן יכולות לראות איך הוא מגיב כשאתן מובילות עליו, האם הוא מפרגן? או שהוא נהיה עצבני ומלא באגו (בלתי נסבל מבחינתי). איך שפת הגוף שלו כשהוא נמצא במצב לא נוח? איך הוא מתנהג שהוא מרגיש מובס? איך הוא מנהל את הקופה שלו? הוא שחקן פאסיבי או אגרסיבי? איך הוא מתייחס לשחקנים האחרים? האם הוא יודע לצאת בזמן?

בעצם כל פעולה שהוא עושה מרגע שהתיישב בשולחן הפוקר יכולה להעיד עליו המון ואני יודעת על עצמי שהגבר/אישה/חבר/חברה שלי חייב לדעת להפסיד בכבוד לגברים וכמובן לנשים, אני לא מוכנה להיות עם אדם שמרגיש חזק בזכות זה שהוא מקטין אותי.

אז אם את לוקחת את הדייט הבא שלך למשחק פוקר, תהיי בטוחה שקיבלת ממנו כמה נקודות זכות. ואם הוא עומד במצבי הלחץ והאדרנלין של המשחק אפשר להמשיך לדייט שני.

 

 058-761-4448
anat_ladies@poqer.co.il
ראול ולנברג 14, ת"א
הסדנא 13, רעננה

דברי איתנו