אם נחשוב על זה, נגלה שהימור נמצא בכל דבר בחיים שלנו.

לא רק בפוקר. 

אנחנו חיות במציאות של אי וודאות ומהמרות כל הזמן. 

מה להזמין במסעדה, לאיזה אדם ברחוב לפנות לבקשת הכוון, על איזה קו אוטובוס כדאי לעלות. 

וכמובן שאלות גדולות יותר – מה הקריירה שלי? מי הבן/בת זוג שלי? איפה כדאי לי לגור?

כל היום שלנו מורכב מהחלטות קטנות (וגדולות) שאנחנו מקבלות ע"י איסוף של המון פיסות מידע, באופן מודע או בצורה אוטומטית, על מנת לבצע את ההחלטה ההגיונית ביותר. 

 

ועדיין, אנחנו יכולות לטעות. 

וזה אנושי לחלוטין, מכיוון שאין בידינו את כל המידע הדרוש לנו באותו הרגע כדי לקבל החלטה וגם כי איננו חסינות מפני אירועים אקראיים ובלתי צפויים. אבל זה לא משנה, כי אין לנו שום שליטה על הדברים החיצוניים האלו, אלא רק על עצמנו, ולכן כל מה שאנחנו יכולות לעשות זה את המקסימום כדי לצמצם טעויות. 

 

איך זה קשור לפוקר? 

פוקר זה משחק שמאוד נוגע לנו ברגשות, זו התמודדות שלנו מול עצמנו, הפחדים והספקות שלנו, וההרגלים שלנו. והדבר הזה יכול לגרום לנו לקבל החלטות מתוך מקום רגשי, ולא מקום הגיוני. 

שחקניות שיצא לי לראות (וגם אני בעצמי) פועלות לעיתים קרובות בצורה אימפולסיבית (כלומר, ללא מחשבה) וכתוצאה מפסידות הרבה, או לא מרוויחות את המקסימום. 

 

לפני כל פעולה שלי במשחק אני חייבת לעצור ולחשוב, לבסס היגיון אמיתי מאחורי ההחלטה שלי לעשות פולד/רייז/רירייז/אול אין או שולם. כן, אז יקח לי כמה שניות יותר כדי לקבל החלטה, וכן, כולן יסתכלו עלי ויחכו לתשובה שלי. פעולה החשיבה הזאת קריטית על מנת להפוך לשחקנית טובה יותר שגם משתפרת עם הזמן ולא נשארת תמיד באותה הרמה. 

ויכול להיות שאפסיד, אבל לפחות אדע שעשיתי את ההכי טוב שלי כדי לנצח. 

 

איך אפשר לקבל החלטות טובות יותר? באמצעות למידה כמובן, והרבה ניסיון. 

 058-761-4448
anat_ladies@poqer.co.il
ראול ולנברג 14, ת"א
הסדנא 13, רעננה

דברי איתנו