פוקר נשים. כולנו מקבלות קלפים, יש כאלה טובים יותר ויש כאלה שפחות. העובדה היא שאפשר להצליח עם כל סוגי הידיים לו רק נעבוד קשה,נרצה ונתאמן. מכל המשחקים בעולם, דווקא פוקר. ודווקא נשים.

ליידיס שמה אתכן הנשים במרכז מתוך העצמה, מתוך הבנה ולימוד איך המשחק פוגש אתכן בתוך כל מערכות היחסים שלכן (עם הילדים, עם הבן.בת זוג, עם הבוס והכיחשוב  מול עצמכן).

למה בעצם פוקר נשים? מבחינתנו מדובר בתמונת מראה למצבן של הנשים בארץ ובעולם.
מדובר במשחק בו היכולת הפיזית איננה רלוונטית – ועדיין אחוז הנשים הפוקדות את תחרויות הפוקר השונות נמוכה משמעותית (לעיתים היחס בטורנירים הינו אחת ל 100+ גברים!!), כשרוב התוצאות המובילות הן של גברים.

המשחק מתקשר ל"יכולות גבריות" כמו כריזמה, ניהול סיכונים, חישובים, אומץ, יצירת תדמית ופוקר פייס.
בית הספר לפוקר ושחמט לנשים הגיע להעמיד במבחן מוסכמות אלה ולהוכיח שנשים משחקות פוקר ושחמט באותה רמה אם לא יותר מגברים 😉

אנחנו מציעות לכן משחק עם עניין, תרפיה ומקום ששמור רק לכן – הרחק מהעבודה, הבית והילדים. תחביב שהוא לא רק כיפי אלא מאפשר עבודה עצמית וללמוד איך לשחק עם הקלפים שקיבלנו  – בסביבה נשית ללא שיפוטיות והכי חשוב – אווירה כיפית. תחביב נהדר למשפחה ולחברים – משחקים שמצליחים לחבר ולאחד למרות דעות ואמונות שונות, פוליטקיה ופערי דורות.

מול כל שחקנית נפעל אחרת, בשולחן בו השחקניות מתחלפות באופן תדיר – מה שאומר שאת צריכה לדעת לקרוא שפת גוף, לזכור מהלכים קודמים בשביל לאפיין התנהגות במהירות בזמן שאת מחשבת הסתברויות וסטטיסטיקות ביחס לקופה שיש לך. המשחק יעבוד על החולשות והחוזקות שלך – אם את שחקנית פאסיבית או שחקנית אגרסיבית (לרוב זה מתבטא גם בחיים) לא תוכלי לנצח, כאן זה המקום להשתדרג ולהתנסות באמצעות המשחק עצמו.

בית ספר לפוקר לנשים הוא הראשון מסוגו בישראל ובעולם – Ladies don't play games. ובשנים האחרונות הליידיס לקחה על עצמה גם להנגיש את תחום השחמט לנשים.   

ליידיס הוקמה על ידי שחקנית הפוקר והיזמת ניב סופר. אליה הצטרף גיא קליין – עו"ד וקואוצ'ר עם שלל תארים ושחקן פוקר עם ניסיון עשיר.

!!

בואי להכיר נשים פורצות דרך

 058-761-4448
anat_ladies@poqer.co.il
ראול ולנברג 14, ת"א
הסדנא 13, רעננה

דברי איתנו